Visual Studio 2010 ile CUDA SDK 3.2 Projesi Yaratmak

CUDA Projelerine Giriş

For English: CUDA 3.2 on VS2010 in 9 steps

Bu cheap nba jerseys kısa yazımızda CUDA ile programlamaya giriş yapmanın zevkini yaşayacağız. CUDA ile ekran kartındaki GPU üzerinde çalışacak programlar yazabilirsiniz. Bu programlar GPU’daki özel hardware threadler üzerinde paralel olarak çalışırlar. Detaylı bilgi için tıklayınız.

4. adımdaki dosyalar yok ise indiriniz: CUDA 3.2 Build Rules

Aşağıdaki adımları izlemek için gerekenler:

9 Adımda CUDA Derleme

  1. Yeni bir Win32 Console Application yaratın.
  2. Roblox Free Unlimited Robux and Tix

  3. Projeyi yaratırken empty project seçeneğini işaretleyin. Boş bir projeye kaynak ????? dosyasını kendimiz ekleyeceğiz.
  4. cu uzantılı kaynak dosyası ekleyin. Maps Bu dosya nvidianın compiler driverı course olan nvcc.exe dosyası tarafından işlenerek vs2008 ile gelen versiyon 9 C derleyicisine gönderilecektir.
  5. CUDA 3.2 SDK’nın kuruluşuile gelen Build Customizationların yerinde olduğu kontrol edilir.
  6. Platform Toolset v90 olarak değiştirilir. Visual Studio 2010, CUDA dosyalarını derlemeyi destekler fakat altyapı olarak bir önceki versiyon C derleyicisini B.V. kullanır. Euler Dolayısıyla Visual Studio 2008’in makinada kurulu olmasına ihtiyaç wholesale mlb jerseys vardır.
  7. Eklediğimiz CU dosyasının özelliklerinden Item Type olarak CUDA C/C++ seçilir.
  8. Project Build cheap jerseys Customizations olarak CUDA 3.2 seçilir. Bende CUDA 3.1 SDK’sı da yüklü olduğu için o da seçilebiliyor.
  9. CUDA’nın kullandığı kütüphaneler eklenir( cuda.lib ve cudart.lib ).
  10. Yaratılan CU dosyasından CUDA fonksiyonlarının çağrılabildiği ve derlenebildiği görülür.